2 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Ay Akrep'te... Dileklerinizi dileyin.

YENİAY AKREP’TE


'Sırlar, Başkalarının ihtiyaç ve emelleri, Politik oyunlar, Psikoloji, Karizma'
Kolayca sır tutabilmek istiyorum.  Sevgilimin gerçek ihtiyaçlarının daha çok farkında olmak istiyorum. İşimdeki politik oyunları kendime ve diğerlerine daha yararlı olacak şekilde kullanabilmek istiyorum.  Gücümü yaratıcı şekilde kullanmayı öğrenmek istiyorum.  Psikolojimi düzeltecek-iyileştirecek doğru kişiyi bulmak ve onunla çalışmak istiyorum.

Dönüşüm, Geçmiş yüklerden kurtulma, Değişim, Yenilenme'
Yaşamımın ..... alanında olumlu bir dönüşüm olmasını istiyorum.  Çocukluğumdan/eski ilişkilerimden taşıdığım tüm gereksiz yüklerden kolayca kurtulmak istiyorum.  Yaşamımdaki...değişimini güvenle kucaklamak istiyorum.  ...'le  ilişkimi  karşılıklı destek, sevgi, anlayış ve saygı temeline oturtmak istiyorum.  İçinde olduğum durumdan ötürü başkalarını suçlama huyumdan vazgeçerek kendi gücüme sahip çıkmak istiyorum.  ...'u, beni güçlendirecek şekilde affetmek istiyorum.   ....'la ilişkimin olumlu şekilde değişmesini istiyorum.

Güç kazanmak için risk almak, Takıntılar, Yoğun ilişkiler, Uçlarda yaşamak
Kriz anlarında aklı başında hareket etmek istiyorum.  Yaşamımda sürekli stres ve kriz yaratma alışkanlığımdan tamamen kurtulmak istiyorum.  Kendi gücümü farkedebileceğim ve arttırabileceğim yapıcı risklere girmek istiyoprum.  Duygu yoğunluğumu başkalarını ürkütmeden ifade edebilmek istiyorum.   Başkalrının duygu yoğunluklarına kişisel olarak almadan tanık olabilmek istiyorum.  ....takıntımın tamamen yokolmasını istiyorum.  Başkalarıyla kendimi mutlu ve sağlıklı hissedeceğim, birbirini güçlendiren ilişkiler kurmak istiyorum. 

Kendinin Ustası olma, Hırsa karşı yüreği seçmek, Kişisel güç, Disiplin, Bağlan, Karakter derinliği
Hayatımın tüm alanlarında beni tam bir insan yapacak, yüreğimin olduğu yolu seçmek istiyorum.  Kendi adıma en doğru seçimleri yapabilecek gücün içime dolmasını istiyorum.  Yaşamımın ... alanında kolaylıkla kendi disiplinimi sağlamak istiyorum.  (Sigara-alkol-aşırı yeme-etc.) konularında kendimin ustası olabileceğim irade gücünün istiyorum.  Kendi duygusal derinliğimi kabullenmek istiyorum.  Bağlanm korkumdan kolaylıkla kurtulmak istiyorum.

Seks, Ruhsal eş, Derin duygusal ilişkiler, Mutual validation
....'le cinselliği daha tutkulu hale getirip aramızdaki bağı güçlendirmek istiyorum.  Yaşamımdaki önemli kişilere hakettikleri değeri gösterip onlara destek olmak istiyorum.  Başkalarının güç alanları içinde kaybolma huyumdan kurtulmak istiyorum.  Mutle  bir ruhsal eş ilişkisini yaşayabileceğim kimseyi tanımak, kendime çekmek ve deneyimlemek istiyorum.  ....'le ilişkimi karşılıklı destek olacak ve birbirimizi güçlendirecek bir hale getirmek için doğru hareketleri yapmak ve sözleri söylemek istiyorum.  ...'le olan ilişkimde sevgi içinde büyümek ve bireyselliğimizi kaybetmeden bağlanmak istiyorum.  ...'e duygusal bağımızı derinleştirecek doğru sözleri söylemek istiyorum.

Borçlar, Vergiler, Burslar, Miras, İş ve Kontratları
Vergi borçlarımı ertelemekten tamamen kurtulmak istiyorum.  Borçlarımın tamamını ödeyebileceğim yolu bulmak ve borçten özgür bir insan olmak istiyorum.  Kredi kartı borcumu sorunsuz bir şekilde ödemenin yolunu bulmak istiyorum.  ... bana olan borcunu ödemesi için ona doğru şekilde yaklaşmanın yolunu bulmak istiyorum.

İntikam, Kıskançlık, Yargılar, Kendi kendini sabote etme, Yıkıcılık, Güç savaşları, Terketme, Şüphe, Suçluluk
Güç savaşlarına girme huyumun tamamen kurumasını istiyorum.  Terkedilme korkumdan tamamen kurtulmak istiyorum.  .... ilgili suçluluk duygumun tamamen yokolmasını istiyorum.  ...'e olan intikam duygumdan tamamen kurtulmak istiyorum.  Kıskançlık duygularımın tamamen yokolmasını istiyorum.  Kendime ve başkalarına olan yıkıcı yargılarımın tamamen yokolmasını istiyorum.  Yıkıcı yönümün tamamen yokolmasını istiyorum.  Gücümü tüm alanlarda yapıcı bir şekilde kullanmka istiyorum.

Kalın bağırsak, İnce bağırsak, İdrar yolları, Eliminasyon organları, Adet öncesi rahatsızlıkları, Cinsel hastalıklar, Cinsel organlar

..... organımdaki rahatsızlığın tamamen iyileşmesini istiyorum.  .... yerimdeki rahatsızlığımı iyileştirecek doğru şifacı-doktoru bulmak ve onunla tedaviye başlamak istiyorum.  ....rahatsızlığımı iyileştirme konusunda aradığım, ihtiyaç duyduğum bilgiye kolaylıkla ulaşmak istiyorum.  Kendimi iyileştirebileceğim sağlıklı alışkanlıkları bulmak ve yaşamımda uygulamak istiyorum. 

1 yorum: