28 Şubat 2011 Pazartesi

YENİ YIL MART'TA BAŞLAR!

Merhabalar herkese yeniden!
Aralık ayında yazdığım son yazıdan sonra ilk defa bugün yeniden bloguma yeni bir yazı yüklüyorum.

Yeter bu kadar ayrılık, nerelerde idin diye soranlar için ufak bir açıklama: Zeytinde idim! Bütün Küçükkuyu köyleri ile birlikte zeytnide idim. Sabahtan akşama, gün doğumundan gün batımına zeytinde idim. Öyle ki, başka hiç bir şey düşünemeyecek kadar, gece yatağa yorgun, çok yorgun yatacak kadar zeytinde idim.

Bereketli bir hasat dönemi yaşadık. Çok bereketli. Her vadide, her tepede insanlar, sırık sesleri, şarkılar türküler eşliğinde zeytin toplayanlar, atlarla yük çekenler, çuvalları toparlayan kamyonlar, kamyonetler... Toplaması ayrı bir alem, sıkması, yağhane kısmı ayrı bir alem bu zeytinin. Ne diyeyim, yaşamak lazımdı.

İşte, Mart ayının hareketli doğa takvimini de ekliyorum şimdi. Bolluk, bereket tohumları bütün bir yıl açmaya hazırlanıyor olacaklar mart ayında!

Baharın tazeliği içinizi doldursun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder